Reklamní služby Praha - východ

Potřebujete pomoci s propagací? Pak využijte reklamních nástrojů, kterých je dnes bezpočet. Musíte se v nich však dokonale vyznat, abyste věděli, co pro vás bude nejvhodnější. Pomůžeme vám s přehledem, ostatní zařídí profesionálové.

Reklama je součástí propagace, která je zase nezbytným dílem úspěšného podnikání. Ať už nabízíte výrobky, nebo služby, musí se o vás vědět. Musíte být viděni a vyčnívat nad konkurencí. Dnes již nestačí dát někam vývěsní ceduli či rozeslat letáky. Musíte mít propracované vizuály, vědět kam reklamní materiály dát, aby byla odezva co největší. Co se týká reklamy jako takové, tak nejen, že je spousta prostředků, ale i forem a komunikačních cest. Je totiž několik oblastí, které zahrnují reklamu a vy si musíte každou z nich dobře promyslet.

Budete se propagovat letáky a billboardy? Nebo zvolíte reklamu v televizi, rozhlase či raději v novinách a na internetu? Přemýšleli jste o barteru? A jak si udržíte klienty? Dejte jim třeba upomínkový předmět se svým logem. Tím se dostáváme k prostředkům reklamy. Mohou to být trička s potiskem, vizitky, potištěné propisky, hrnky nebo vtipné kravaty. Protože je toho opravdu mnoho, je zapotřebí se obrátit na někoho, kdo se v této oblasti vyzná.

Reklamní služby Praha – východ

Pokud potřebujete pomoci s reklamní oblastí, obraťte se na pana Václava Sůru a jeho firmu ARKTIDA. Je vám toto jméno povědomé? Nejspíše si pana Sůru spojujete se severní částí naší planety. Pan Václav Sůra je známý polárník, který teprve jako čtvrtý Čech dobyl Severní pól. Vydal se i na výpravu na Špicberky a do Grónska, kde dokonce nějakou dobu žil s Eskymáky. V roce 2010 podnikl pan Sůra** první český přechod zamrzlého jezera Bajkal v druhém nejrychlejším čase na celém světě**. Pan Sůra dnes realizuje řadu zajímavých besed a účastní se i různých mediálních vystoupení, kde vypráví o svých cestách.

Pokud potřebujete pomoc profesionála, který se vyzná a zná trh, obraťte se na pana Sůru, který nabízí služby reklamní agentury. Poradí vám** ** , jaké reklamní služby jsou pro vás nejvhodnější a ty poté zrealizuje. Pan Sůra nabízí grafické návrhy (tiskoviny, reklamní cedule, potisky textilu, návrhy log atd.),** vlastní výrobu reklamních tabulí a polepů, potisk textilu, vizitky, výrobu z plastů** (výroba cenovek, ceníků, plast stojánků, reklamních poutačů) a provádí montáž cedulí i za pomoci horolezecké techniky. Služeb pana Sůry využívá řada úspěšných firem nebo podnikatelů, mezi něž patří i známé osobnosti.

Pan Václav Sůra je k dispozici na adrese:

Brandýská 317, 250 90 Jirny

E-mailový kontakt je:

vasek.sura@seznam.cz

a telefonní spojení zní:

+420 777 654 390.

Nyní vás ale již seznámíme s reklamou, abyste věděli, k čemu je potřebná, a co musíte při úspěšné propagaci mít.

Reklama – výběr

Reklama jako taková obsahuje bezpočet cest, prostředků a možností, tudíž si je musíte nějak rozdělit, abyste věděli, jak se v ní vyznat. Předně je zapotřebí vědět, co je váš produkt nebo služba a čeho chcete reklamou docílit. Začněme od prvního případu.

Identifikace produktu

Zdá se vám zbytečné říkat, že musíte znát, co nabízíte? Jen si představte, že budete svůj produkt propagovat. Co o něm řeknete? Musíte vědět, jaká je vaše cílová skupina a komu ji nabídnout. Zde se například spousta lidí mýlí u produktů pro děti. Pokud budete nabízet jogurt, je vaším cílovým zákazníkem dítě nebo rodič? Rodič kupuje, takže on. Dítě můžete zaujmout hravými postavičkami a chutí, ratolest se chytne snadno, ale rodiče musíte třeba přesvědčit, že má produkt i výživovou kvalitu.

Čeho reklama dosáhne?

Čeho potřebujete dosáhnout? Chcete se proslavit nebo vydělávat peníze? Asi nemístná otázka, ale ne každý si uvědomuje, že musí především být ziskový, minimálně ne ztrátový. Pokud máte neziskový projekt (např. organizaci pro postižené) potřebujete získávat sponzory a tím pádem to jsou též peníze. Máte známý výrobek, jehož popularita stagnuje? Osvěžte ho novým nápadem. Jste na začátku a potřebujete vůbec dostat produkt do podvědomí? Máte před sebou cestu k budování dobrého jména značky a musíte vědět, jak docílit toho, aby se k vám zákazníci vraceli zpět.** Reklama** má totiž nejen funkci propagace, ale také stále udržuje dobrou pověst daného produktu a jména. Vybavuje se vám úsloví – špatná reklama, také reklama? To platí spíše u celebrit, u kterých je potřeba, aby se o nich vědělo a psalo, aby měly zakázky, které přitáhnou pozornost veřejnosti. Solidním firmám se ale tyto spíše umělecké praktiky nedoporučují.

Reklama – typy

Co se týká reklamy, tak máte několik možností, jak reklamu uchopit. Rozhodně se ale nedoporučuje něco chaotického, proto si skutečně ujasněte, jak se chcete zviditelnit. Třeba pro spoustu lidí by byla snová reklama v televizi, ale i přesto nemusí být pro každého vhodná. Musíte si ujasnit, jaké prostředky budou nejlepší. Někdy to jsou třeba vývěsky, billboard a letáky. Jindy můžete upozornit pomocí polepů na autech. Lze využít i různých navigačních forem, které zákazníky k vám dovedou. Poté, co zjistíte, kde se pohybuje vaše cílová skupina a jakými cestami k nim dojdete, jsou na řadě právě ony prostředky.

Propagační kanály

V podstatě vždy existuje určitá linie, po které se dostanete k zákazníkovi. Opět využijeme příkladu. Jestli nabízíte knihu, teoreticky se chcete přiblížit k intelektuálům. U nich se spíše předpokládá, že nebudou tolik hltat masová média, tak spíše než reklamu v komerční televizi zvolte třeba propagaci na knižním veletrhu, v literárních kavárnách, knihovnách a třeba restauracích, kde se často pořádají literární besedy. Jestli máte komerčnější produkt, volte reklamu v médiích tištěných i audiovizuálních. Pojďme ale k hmotným prostředkům.

Propagační prostředky

Pokud někoho oslovíte, že potřebujete reklamní prostředky, tak vám nabídne něco, co budete moci sami umístit. Nyní se oprostíme od různých inzercí a zaměříme se na hmotné reklamy, jako jsou** potisky triček, hrnků nebo tužek**. Toto jsou upomínkové předměty, které lidé rádi využijí a vzpomenou si na vás. I když si třeba myslíte, že toho je hodně, vězte, že i taková pozornost si vaše potenciální klienty nakloní, protože ukážete, že na ně myslíte. Poskytnete jim určitý servis, dáte najevo svůj zájem a oni si vás zapamatují. A čím originálnější, tím lepší.

Grafické návrhy

Různé** propagační materiály** by měly mít jednotný grafický vizuál, protože tak si vás klienti identifikují. Je to součást značky. Například tradiční firmy dnes už jejich klienti bezpečně poznají podle korporátních barev. Jen si sami vybavte, jak byste charakterizovali třeba obchodní řetězce dle barev. Nejspíše se víte. Co se týká prostředků, mohou to být různé letáky, tiskoviny, reklamní cedule, potisky textilu nebo vám daná firma může udělat** návrh samotného loga**. Grafika se může vztahovat i k dalším službám firmy. Pokud společnost dělá nějakou zakázku, může vám dokonce aplikovat případnou ceduli nebo billboard, na které místo si určíte.

Využijte služeb profesionálů, kteří vědí, jak vás propagovat. Reference a úspěšnost jsou těmi nejlepšími důkazy o profesionalitě a znalosti daného oboru. Proto si nechte poradit od těch, kteří mají zkušenosti a vědí, jaké cesty a nástroje propagace zvolit. Reklama je dnes nezbytnou součástí propagace každé služby nebo výrobku. Pokud chcete s něčím prorazit, musíte mít dobře promyšlenou propagaci. Pak budete úspěšní a bude se vám dařit.

 

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id18440 (novesluzby.cz#23872)


Přidat komentář