Italská móda a italské značky

Versace, Dolce a Gabbana, Gucci, Giorgi Armani, Prada, … věhlasné značky, jenž udávají trend módnímu oblečení, ale i doplňků, jako jsou opasky, brýle, čepice, boty, šperky a v neposlední řadě parfémy, symbolizující každou značku.

Když se řekne slovo móda, co se nám vybaví – především oblečení. Někdo vidí pod módou extravagantní modely, jenž jsou natolik neotřelé, že bychom se je neodvážili si vzít do práce, do kina, společnosti. Pro někoho je móda spjatá právě s výstředními kousky, které můžeme spatřit na přehlídkových molech. Ovšem je třeba poznamenat, že ke každé módní značce patří i neotřelé a výstřední modely. Snad možná proto, že jsme příliš konvenční a nechceme tolik vynikat, být odlišní od ostatních, se takovýmto modelům vyhýbáme a vybíráme si klasiku.

Co je móda?

Móda však nejsou jen oděvy, ale také vše, co k nim patří a mohou je doplnit, tedy hodinky, brýle, boty, spodní prádlo, šátky, čepice, rukavice, šperky, psací potřeby, zavazadla, parfémy atd.

Jistý prohřešek proti módě je, když si pořídíte jedinečný kousek a k němu zvolíte ne zrovna vhodný a stylový doplněk. Móda nám také dává volnou ruku, co se týká kombinace střihů, materiálů a barev. Ti odvážnější z nás si dovolí barevné kreace, které by si jiní netroufli vzít. Ovšem to je škoda. Život není o „nudné“ šedi, nevýraznosti. Ano, elegancí zůstane nestárnoucí klasika v podobě černé, bílé, šedé, hnědé, k těmto barvám však není nutné se uchylovat neustále. Zkuste do svého šatníku zařadit veselost. Barvy dokážou nejen oživit šatník, ale mají také výrazný vliv na naší psychiku.

Všimněte si, když si zařizujeme bydlení, jak se rozhodujeme, kterou barvu zvolit, ať už na stěnách, tak podlahových krytinách, doplňcích. Děláme to podvědomě z toho důvodu, že určité barvy máme oblíbené, cítíme se v jejich přítomnosti dobře, evokují v nás pocit pohody, harmonie, ale také vzrušení, divokosti.

Proč je italská móda oblíbená?

Chcete být styloví, elegantní, s nepřehlédnutelným image? Jste vyznavači jedné barvy, nebo nespočtu odstínů u oděvů? Dáváte důraz střihu a detailů? Máte rádi stylovou, svěží, nekonveční módu? Nebráníte se ani extravagantním módním výstřelkům? Toto vše a ještě mnohem více je charakteristické právě pro italskou módu. Těžko kdo jí může odolat.

Italská móda představuje záruku originality, nadčasovosti, přepychu a nejvyšší kvality**. Italská móda,** to je styl, elegance, lehkost. Móda, která doplní a nechá vyniknout Vaší osobitosti.

Milán je plný značkových oděvů

Italové – není pro ně typická neutuchající temperamentnost, ale také posedlost po značkách, značkových oděvů. A právě kupříkladu v Miláně nebo Florencii se vyrábí jedinečné značkové oděvy, jenž vyhledávají i známé celebrity.

Módní italské značky

Pojďme se nyní blíže podívat na jednotlivé módní značky

Italská značka Dolce a Gabbana

Za** značkou Dolce a Gabbana** stojí návrhářská dvojice Domenico Dolce a Stefan Gabbana, kteří roku 1986 předvedli svoji první kolekci dámské módy. Věnují se dámské i pánské kolekci, včetně spodního prádla, plavek, bot, hodinek,brýlí, šperků ale také dámských a pánských parfémů. Mezi dámské parfémy se řadí Light Blue, Femme, The one, Rose The One, L´Eau The One, D&C Anthology La Lune 18, D&C Anthology La Force 1, z pánských parfémů si můžete vybírat z D&C Masculine, Pour Homme, The One Gentleman, Light Blue Pour Homme, The One For Men, D&C Anthology L´Amoureux 6, D&C Anthology Le Bateleur 1, D&C Anthology La Roue De La Fortune 10, D&C Anthology La Force 11.

Pro značku Dolce a Gabbana jsou typické modely jednoduchého, ovšem sexy střihu, kde převládá černá barva.

Italská značka GAS

Značka, která je vyhledávaná mladými muži a ženami, ovšem ne jen nimi. Značka, jenž si potrpí na kvalitní materiály, propracované střihy, nápaditost a výjimečnost. Právě GAS je zastoupena na neuvěřitelných 3 000 prodejních místech. Kdo stojí za návrhy, výrobou a distribucí této značky? Je to italská společnost Grotto S.p.A, která má centrálu v severoitalském Chiuppannu. Pro značku je typická její dvojitá duha, jenž symbolizuje vitalitu, synergii a vždy pozitivní, nikdy neutuchající optimistický přístup k životu.

Italská značka Giorgio Armani

Módní návrhář, narozený roku 1934, který se zprvu věnoval studiu medicíny, následně ho uchvátilo fotografování, působil i jako aranžér. Posléze pracoval jako designér značky Nino Cerruti. Roku 1974 vytvořil kolekci pánského oblečení, a to společně se svým kamarádem Sergiem Galeottihem. Když v roce 1985 jeho přítel zemřel, Giorgio Armani započal pracovat se svoji sestrou Rossanou, kdy vytvořili kolekci dámských oděvů. Giorgio Armani nejsou jen oděvy, ale také dámské parfémy, jako jsou Acqua di Gio, Acqua di Gioia, Code, Code Elixir, Diamonds, Diamonds Intense, Diamonds Summer Edition, Emporio, Idole d´Armani, Maina Woman, Onde Extase, Onde Mystere, Onde Vertige a pánské parfémy Acqua di Gio, Attitude, Attitude Extreme, Black Code, Diamonds, Emporio, Emporio Night He, Emporio Remix, Mania, Pour Homme.

Značka Gucci

Módní značku, kterou založil Guccio Gucci. V současné době se značce věnuje návrhářka Fridy Gianni. Řekne-li se Gucci, vybaví se nám hned neotřelé kabelky výjimečného designu a stylu, ale také hodinky, parfémy, opasky a samozřejmě oblečení. Z parfémů jmenujme Guilty, Gucci by Gucci Sport Pour Homme, Flora by Gucci, Gucci by Gucci Pour Homme, Gucci by Gucci Eau de Toilette, Gucii by Gucci, Gucci Pour Homme II, Envy me, Eau de Parfum II, Rush 2, Rush.

Módní značka Guess

Módní značku tvořící nejen oblečení, ale také doplňky jako jsou čepice, brýle, boty, kabelky, peněženky, šperky. Za touto značkou stojí bratři Paul a Maurice Marciano. Guess se řadí mezi velmi známnou a celosvětově rozšířenou značku, pro kterou jsou typické vypracované a promyšlené detaily. Kdo předváděl značku Guess? Kupříkladu Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Laetitia Casta, Eva Herzigova.

Značka Prada

Pro značku Prada je typická rafinovanost, neokázalost, ale také špetka tajemného luxusu. Značka, jenž se chce odpoutat od ostatních a vskutku se jí to daří. Značka, která je velmi specifická a nespletli byste si jí s jinou. Roku 1996 Prada otevřela v Manhattanu toho času dosud největší módní butik světa. Prada, to je rodinný podnik, který se nikdy nedala koupit některým nadnárodním konglomerátem. Prada byla založena Mariem Pradou a nyní Miuccia Prada, již více než třicet let řídí a zaštituje rodinný podnik, který celosvětově proslavila.

Značka Versace

Gianni Versace, značka, kterou snad zná každý, a ne jen proto, že patří k jedné z neprodávanějších po celém světě. Gianni Versace se nezaměřoval pouze na oblečení, ale také doplňky k oděvům, bytové doplňky, lampy, vázy, příbory, porcelán a další. První dámská kolekce značky Versace byla představena v 80tých letech. Značka, kterou vyhledávali mladí, protože je plná extravagantních a smyslných modelů. Tak, jako ostatní světoznámé značky, ani Versace nestojí pozadu ohledně dámských a pánských parfémů. Z dámských parfémů si můžete vybírat Red Jeans Versus, Versus For Women, Versace Pour Femme, Baby Rose Jeans, Crystal Noir, Bright Crystal, Versence, Jeans Women, Versace Woman, z pánských máte na výběr Versace Man, Versus, Eau Fraiche Man, Dreamer, Baby Blue Jeans, Versace Pour Homme, L ´Homme.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id18410 (novesluzby.cz#22439)


Přidat komentář