Reklamní neonové nápisy - e-shop

Potřebujete na sebe upoutat pozornost? Pak zkuste reklamu v podobě neonu. V záplavě šedi i méně odvážných barev určitě vyniknete, budete originální a každý si vás hned zapamatuje.

Tuto formu reklamy bychom vám asi těžko mohli nabízet, kdybychom bydleli v Las Vegas, kde jsou neony zářícím charakterem celého města. U nás tato forma ale ještě není tak častá, tudíž máte jedinečnou možnost být vidět, a to doslova. Neonová reklama znamená, že budete mít na svém podniku nebo kdekoli si budete přát svítivý neonový objekt. A v konkurenci nezapadnete. Dnes je totiž velmi podstatné využívat reklamu, protože tu má svým způsobem každý. Musíte tedy mít nejen nějakou reklamu, ale být o krok napřed, aby vás lidé zaregistrovali a aby věděli, že nabízíte něco kvalitního. Dnes je velmi důležité odhadnout, jaký** typ reklamy** se hodí právě pro vás. Nenechte se mýlit, že světelná reklama patří jen k restauracím a diskotékám. Třeba taková lékárna může mít vkusně ozdobený štít nějakou grafikou, která na dané místo upozorní. Jindy je zase dobré, aby reklama byla hravá.

Vizuální reklama, propagace vizuální reklamou

Reklama jako taková je nezbytnou a nutnou součástí propagace, bez čehož se dnes neobejdete. Reklama tu v podstatě byla vždy, takoví trubadúři už dávno hlásali různá motta, a tím, jak na něco upozorňovali, dělali reklamu. Dnes je ale reklama mnohem sofistikovanější, koneckonců se učí i na vysokých školách. Jaká je ale vhodná forma reklamy? Jednou z možností je  určitě vizuální reklama. Nápaditá grafika vždy zaujme více než slova. Je to dané tím, že lidé chtějí, aby jejich oku něco lahodilo. Koneckonců, třeba spousta čtenářů novin a časopisů nepřečtou celý tisk, ale jen si prohlíží obrázky. Proto je jednodušší zaujmout grafikou, která ale musí vyčnívat. Když se podíváme na neonovou reklamu, která v noci září, je to v podstatě lákadlo zadarmo.

Jak zajistit, aby vizuální reklama zaujala?

Zmínili jsme, že reklama se studuje na vysokých školách. Skutečně to je vysoce propracovaný obor, o kterém se toho dá hodně říci. My se zaměříme na vizuální reklamu. Věděli jste, že taková forma reklamy si určuje třeba počet prvků, kterých si příjemce musí všimnout? Pokud jdete kolem billboardu, měli byste si v prvních chvílích uvědomit, co vidíte. Celkem by to mělo být 7 aspektů. Co to ale znamená pro prodejce, potažmo kreativce, který reklamu vytváří? Vezměme si příklad. Pokud vymýšlíte grafiku na nový nápoj, jak zaujmete? Můžete nechat vystříknout pěnu z plechovky, která bude dominovat celé fotografii. Umocnění docílíte, když použijete výrazné barvy. A co dále vyvstane z obrazu? Smyslná žena, co se těší na nápoj nebo svalovec, kterému ztéká pot po těle a těší se na osvěžení? Hlavně, aby výrobek byl vidět, protože ten si zákazník musí uvědomit, nikoli svaly kulturisty. Vizuální reklama musí proto zaujmout.

Pokud je daná reklama výrazná, nápaditá, vtipná a hlavně, jestli se spojuje s tím, co nabízíte, lidem se zanese obrázek do paměti a hned si vás lépe uchovají. Vizuální reklama dělá více než text, proto ji neopomíjejte.

Neonová reklama pro firmy, restaurace, bary

Tato podoba reklamy je bezpochyby výraznou formou propagace, která nestojí tolik práce. Je to světelná reklama, kdy se použije výrazných prvků, které mají jednak kolorovanou pestrost a také tato obdoba výrazně svítí. Co se týká neonové reklamy, máte na výběr spoustu druhů, které můžete umístit na svůj podnik nebo si někam necháte udělat poutač. Neonová reklama se hodí pro všechny typy firem a je jedno, zda jsou provozovány přes den nebo i v noci. Pokud máte například bar nebo jiné zařízení, kde potřebujete získat klienty v nočních hodinách, jistě potřebujete na sebe upozornit a v temné noci, případně v záři žlutých lamp se musíte odlišit barvami a sytostí. Neopomíjejte tuto formu ale ani v případě, když máte provozní dobu jen přes den. Pokud někdo půjde večer kolem vašeho obchodu, tak si může všimnout reklamy a přes den se vrátí. A máte pocit, že se pro některé typy firem neon nehodí, protože je moc extravagantní. Například nemocniční zařízení může mít reklamu v jemném bílém tónu s jednoduchou grafikou a nebude to působit nijak vyzývavě, a přesto to bude výrazné. Podívejme se na jednotlivé typy blíže.

Jak vybrat neonovou reklamu?

Pokud si** vybíráte neonovou reklamu**, zvažte, co by se k vaší firmě nejlépe hodilo. Podívejte se po okolí, zda už někdo nemá nějaký typ reklamy a snažte se odlišit něčím jiným. Na trhu je spousta typů neonů, takže se můžete oddělit od většiny a strhnout pozornost na sebe.

Vybírejte reklamu dle toho, co nabízíte. Už jsme zmínili, že jsou podniky a jiné objekty, které si zaslouží spíše decentnější formu. Pokud si vybíráte třeba bílou či krémovou podobu neonu, nechte třeba více vyniknout grafiku, že bude větší a jasnější. Neony totiž můžete vybírat i dle velikosti.

Jestli máte zábavný podnik nebo restauraci, tak zde se vám nabízí větší rozptyl kreativity. Nápis a grafika mohou hrát barvami i nápaditostí, ale dejte si pozor, abyste nesplynuli s davem konkurence. Nabízejte něco více než okolí. Neonová reklama může být jen lehkou grafikou, ale také dobře promyšlenou tabulí, která donutí kolemjdoucí se na nápis dívat déle.

Vsaďte na hravou světelnou reklamu. Je to ideální způsob propagace, protože je to výrazná forma reklamy, na které spočine lidské oko. I když máte firmu, kterou provozujete ve dne, můžete na sebe upozornit i v noci a lidé se k vám vrátí.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id17687 (novesluzby.cz#23906)


Přidat komentář