Polepy aut a světelná reklama Praha - západ

Potřebujete, aby se o vás vědělo? Pak vsaďte na reklamu. To je ta nejúčinnější cesta k vysokým výdělkům, protože si vás ostatní všimnou. Dnes se zaměříme na polepy aut a světelnou reklamu.

Polepy aut a světelná reklama Praha - západ

Už Henry Ford tvrdil: „Kdybych měl pět dolarů, poslední tři věnuji do reklamy." Síla propagace je nezbytná k tomu, aby se o vás lidé dozvěděli. Dnes nestačí nabízet to nejlepší, musí se vědět, že nějaký zázračný výrobek vůbec máte. Je totiž dokázané, že kdybyste vedle sebe postavili dva produkty, z nichž jeden bude mít průměrnou kvalitu, ale fantastickou reklamu, zatímco druhý bude jedinečný, ale s nulovou propagací, více vydělá výrobce prvního případu. Je to zákon nabídky a poptávky a pokud nemáte odbyt, je vám toto k ničemu.

Reklamní strategie jsou dnes propracované do takové hloubky, že pokud nemáte při ruce odborníka nebo sami neznáte danou oblast, tak na trhu jen tak neprorazíte. Myslíte, že to není možné? Pokud budete mít třeba vypěstovanou zeleninu a půjdete na farmářský trh, už využíváte reklamy, protože někdo udělal propagaci tomu trhu. Jestli budete prodávat své výrobky v pronajatém obchodě a ozdobíte ho nápisy, už je to opět reklama. Je to sice logické a nabíledni, že něco takového uděláte, ale musíte také vědět jak. Jak zasáhnout potenciálního zákazníka, na co se zaměřit a jakého propagačního nástroje využít. Proto vás s touto oblastí více seznámíme.

Jak vybrat vhodnou reklamu?

Je velmi důležité odhadnout, jaký typ reklamy se pro vás hodí. Pokud prodáváte jídlo pro zvířata, jistě se lépe uchytí ve veterinární stanici než třeba v autoservisu. To je ovšem jen cesta strategie. Jestli máte určité služby, je dobré využít třeba mobilnější reklamy, což je polep aut. Díky tomu se o vás dozví více lidí, kteří spatří auto na silnici. Pak se samozřejmě nabízí i reklama pomocí různých** transparentů** nebo** světelných** forem. Podívejme se na jednotlivé cesty a jejich hledání více zblízka.

Jak určit reklamní strategii?

Jedna z klíčových oblastí je identifikace výrobku nebo služby a tím se dostanete i k tomu, komu budete výrobek nabízet. Abychom byli co nejjasnější, vysvětlíme to na příkladech. Co se týká oné identifikace, tak pokud máte krém proti vráskám, tak víte, že jej chcete nabízet starším lidem, kteří o sebe pěstují. Zde si už určujete cílovou skupinu, které to chcete nabízet. Je jasné, že mladí po krému ještě nesáhnou a příliš starým už nepomůže. Pak jsou ale výrobky, které mohou využít i těch skupin, pro které zdánlivě nejsou určené. Jako příklad bychom mohli vzít legendárního českého podnikatele Tomáše Baťu. U něj se traduje historka, že vyslal na průzkum své zaměstnance, aby našli nový trh pro distribuci obuvi. Přijel jeden zaměstnanec z Afriky a tvrdil, že zde lidé nenosí boty, tudíž se tam obuv neuplatní. Pak přijel druhý z Afriky a ten s nadšením prohlásil, že v Africe ještě neznají obuv, proto zde může Baťa jako první expandovat. Toto ukazuje, jak můžete být flexibilní a že ne vždy je jasné, komu budete své služby nabízet.

Jaký typ reklamy zvolit?

Reklama musí být adekvátní cílové skupině. Jistě se nebude hodit ztřeštěný vizuál plný slangových hesel, pokud se bude jednat třeba o ten krém proti vráskám. Tento typ se primárně bude hodit spíše pro teenagery. Nutno podotknout, že ale nic není všeobecně aplikovatelné. Jistě víte, že se říká „špatná reklama také reklama", takže pokud se zvolí strategie, která zachytí pozornost a lidé budou reagovat pozitivně, nevadí ani netradiční postup. Je to spíše sázka do loterie.

Pokud se chcete držet osvědčeného postupu, tak si musíte vybrat prostředky, kterými se budete propagovat.** Reklamu** na kosmetický přípravek můžete dát třeba do kosmetických salonu, nebo někde poblíž, propagaci restaurace na blízkou dálnici a podobně. Abyste se neminuli účinkem, tak nechoďte do extrémů. Pokud budete nabízet pravé kožešiny, raději nevolte propagaci někde, kde se pohybují ochránci zvířat. Vždy se poraďte s odborníkem, který zná trh a pomůže vám.

Grafická forma propagace, vizuální reklama Praha - západ

Co se týká možností propagace, která se vztahuje na různé grafiky a vizuály, tak zde máme několik možností. Jedná se o velmi efektní reklamu, která navíc není finančně náročná jako třeba televizní spoty, tudíž je to velmi výhodná reklama.

Polepy aut Praha - západ

Tato forma je mobilním způsobem reklamy. Využijte k tomu proto auto, které je stále na cestách. Pokud máte ve svém týmu obchodní zástupce, dejte reklamu na auto jim. Jestli máte třeba přátele, kteří hodně cestují a souhlasili by s přivýdělkem, můžete nechat polepit auto jim. Samozřejmě, pokud prodáváte luxusní vozy a dáte si reklamu na staré auto, tak to není ta nejlepší cesta.

Co se týká zpracování reklamy na vozidle, tak i zde platí, že musíte rozmyslet koncepci. Nevyužívejte přeplácanosti. Nechte hlavně vyniknout službu, název firmy a kontakt. Reklama musí být jasná, nikoli chaotická.

Samolepicí reklamy Praha - západ

Jistě jste už spatřili reklamu na různých místech, kam se dá něco nalepit. Pravda, ne vždy jsou ta místa tomu určená, ale zaujme. Snažte se proto přemýšlet, kam chodí vaše cílová skupina. Jestli nabízíte tetování, dejte reklamu do punkového baru. Samolepicí reklama je vhodnou formou, jak o sobě dát vědět a nestojí to moc peněz.

Transparenty, výroba Praha - západ

Větší forma reklamy dokáže připoutat pozornost. Tím je i transparent, který můžete dát na vyhrazené místo. Někdy se tyto plochy platí, jindy to může být zadarmo, což jsou spíše případy krátkodobých akcí (např. na festivalu můžete mít poutač na svůj stánek).

Světelná reklama Praha - západ

Velice efektní reklama, kdy jste vidět i v noci. Například na zastávkách nebo v nočním městě, je taková forma reklamy výrazná a vy na sebe upozorníte. Jsou to buď plakáty přímo na zastávce nebo tzv. citylighty, tedy světelné sloupy.

Orientační systémy Praha - západ

Aby k vám někdo našel cestu, musíte ho navigovat. To platí pro motoristy i pěší. Musíte na sebe upozornit mezi změtí jiných firem, takže třeba využijte vtipné reklamy. Mohou to být šipky jako ukazatele nebo stopy na chodníku.

Reklama je dnes nedílnou součástí každé firmy, protože mezi konkurencí se dá obstát jedině díky této strategii. Můžete mít nejlepší, nejkvalitnější, nejoriginálnější produkt, ale pokud máte špatně zvolenou reklamu, nikdy nebudete nejprodávanější, což by mělo být adekvátní kvalitě vašeho výrobku. Reklama existuje odpradávna, ovšem dnes má své pojmenování, formu a různé cesty, proto je potřeba využít různých odborníků, abyste byli o krok před ostatními.

Právní prohlášení: Obsah internetového magazínu i jednotlivé jejich prvky jsou právně chráněny. Jakékoli užití spočívající v kopírování a/nebo napodobování obsahu a/nebo prvku tohoto internetového magazínu bez výslovného souhlasu provozovatele internetového magazínu je protiprávní, porušující práva společnosti k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Neoprávněným užitím obsahu a/nebo prvku interntového magazínu může dojít též k naplnění skutkové podstaty trestného činu porušení předpisů o pravidlech hospodářské soutěže dle § 248 trestního zákoníku a/nebo trestného činu porušení autorského práva, práv souvisejících s právem autorským a práv k databázi dle § 270 trestního zákoníku, za jejichž spáchání může být uložen trest zákazu činnosti, propadnutí věci nebo jiné majetkové hodnoty nebo trest odnětí svobody. Pokud máte o užití obsahu a/nebo prvku internetového magazínu zájem, kontaktujte redakci internetového magazínu. id17661 (novesluzby.cz#23867)


Přidat komentář